"ƒл¤ нас всегда открыта в школе дверь,
прощатьс¤ с ней не надо торопитьс¤..."

Ў ≤Ћ№Ќј Ѕ≤ЅЋ≤ќ“≈ ј

1.ѕро б≥бл≥отеку

Ўановн≥ учн≥, батьки, вчител≥! Ўк≥льна б≥бл≥отека запрошуЇ вас зд≥йснити ц≥каву подорож стор≥нками найц≥кав≥ших книг та журнал≥в, бо книга - це пост≥йне джерело знань. Ўк≥льна б≥бл≥отека нашоњ школи працюЇ п≥д гаслом: " ожному читачев≥ - свою книгу, кожн≥й книз≥ - свого читача".

—труктура б≥бл≥отеки:
1. јбонемент
2. „итальна зала
‘онди б≥бл≥отеки 14931 прим≥рники:
« них:
- художньоњ л≥тератури - 9773 прим.
- науково-п≥знавальноњ л≥тератури - 2250 прим.
- дов≥дковоњ л≥тератури - 376 прим≥рник≥в
- методичноњ л≥тератури - 230 прим≥рник≥в
- ≥ншоњ л≥тератури - 2302 прим≥рника
-ѕ≥дручник≥в - 8509 прим≥рник≥в
Ѕ≥бл≥отека передплачуЇ 13 назв пер≥одичних видань.

Ѕ≥бл≥отека п≥дключена до ¬сесв≥тньоњ мереж≥ ≤нтернет ƒо послуг користувач≥в дов≥дково-б≥бл≥ограф≥чний апарат б≥бл≥отеки:
- јлфав≥тний каталог
- —истематичний каталог
- —истематична картотека статей
-  артотека краЇзнавчих матер≥ал≥в
- ƒов≥дков≥ виданн¤

–ежим роботи б≥бл≥отеки
08.00 - 09.00 - внутр≥шн¤ б≥бл≥отечна робота
09.00 - 15.30 - обслуговуванн¤ читач≥в
12.00-12.30 - об≥дн¤ перерва
15.30 -16.30 - внутр≥шн¤ б≥бл≥отечна робота
ќстанн¤ п'¤тниц¤ м≥с¤ц¤ - сан≥тарний день

 

2. ѕравила користуванн¤ шк≥льною б≥бл≥отекою

" Ѕ≥бл≥отека Ї структурним п≥дрозд≥лом школи. "
ѕраво користуванн¤ б≥бл≥отекою мають вчител≥, виховател≥, учн≥, прац≥вники школи, батьки учн≥в. "
 ористуванн¤ шк≥льною б≥бл≥отекою Ї безкоштовним. "

„итач≥ мають право:
- одержати твори друку та ≥нш≥ матер≥али терм≥ном на один м≥с¤ць, але не б≥льше п'¤ти видань; п≥дручники - на один навчальний р≥к. ѕо зак≥нченн≥ терм≥ну користуванн¤ читач повинен повернути книжку до б≥бл≥отеки або попередити б≥бл≥отекар¤ про затримку. якщо читач переходить до ≥ншого навчального закладу, книги треба повернути; - терм≥н користуванн¤ л≥тературою п≥двищеного попиту скорочуЇтьс¤ до 5-ти дн≥в;
" –≥дк≥сн≥, ц≥нн≥ виданн¤, а також т≥, що в б≥бл≥отец≥ знаход¤тьс¤ в одному прим≥рнику, додому не видаютьс¤, ними користуютьс¤ т≥льки в читальному зал≥. "
„итач≥ зобов'¤зан≥:
- ќбережно поводитись з матер≥алами одержаними в б≥бл≥отец≥; пост≥йно п≥клуватис¤ про њх збереженн¤;
- не порушувати розстановку фонду на полиц¤х в≥дкритого доступу, не виймати карток ≥з каталог≥в та картотек;
- одержуючи твори друку, читач повинен перегл¤нути њх; при на¤вност≥ пошкоджень попередити б≥бл≥отекар¤.

якщо читач загубив книжку, або з≥псував њњ, в≥н повинен зам≥нити њњ новою, р≥вноц≥нною за зм≥стом та варт≥стю загубленоњ або ж в≥дшкодувати варт≥сть загубленоњ книги в дес¤тикратному розм≥р≥ (р≥вноц≥нн≥сть запропонованих книг визначаЇ б≥бл≥отекар) "

якщо користувач загубив або з≥псував п≥дручник, ¤кий використовувавс¤ не б≥льше одного року, то в≥н повинен купити новий п≥дручник. якщо п≥дручник використовувавс¤ б≥льше одного року користувач може зам≥нити його художньою книгою (р≥вноц≥нн≥сть запропонованих книг визначаЇ б≥бл≥отекар).

3. ѕравила ≤нтернет-безпеки ≥ ≤нтернет-етики дл¤ д≥тей та п≥дл≥тк≥в

- Ќ≥коли не давайте приватноњ ≥нформац≥њ про себе (пр≥звище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьк≥в.
- якщо хтось говорить вам, надсилаЇ вам, або ви сам≥ в≥днайшли у мереж≥ щось, що бентежить вас, не намагайтес¤ роз≥братис¤ в цьому самост≥йно. «верн≥тьс¤ до батьк≥в або вчител≥в - вони знають, що треба робити.
- «устр≥ч≥ у реальному житт≥ ≥з знайомими по ≤нтернет-сп≥лкуванню не Ї дуже гарною ≥деЇю, оск≥льки люди можуть бути дуже р≥зними у електронному сп≥лкуванн≥ ≥ при реальн≥й зустр≥ч≥. якщо ж ви все ж хочете зустр≥тис¤ з ними, пов≥домте про це батьк≥в, ≥ нехай вони п≥дуть на першу зустр≥ч разом з вами.
- Ќе в≥дкривайте листи електронноњ пошти, файли або Web-стор≥нки, отриман≥ в≥д людей, ¤ких ви реально не знаЇте або не дов≥р¤Їте.
- Ќ≥кому не давайте св≥й пароль, за виключенн¤м дорослих вашоњ родини.
- «авжди дотримуйтесь с≥мейних правил ≤нтернет-безпеки: вони розроблен≥ дл¤ того, щоб ви почували себе комфортно ≥ безпечно у мереж≥.
- Ќ≥коли не роб≥ть того, що може коштувати грошей ваш≥й родин≥, окр≥м випадк≥в, коли поруч з вами батьки.
- «авжди будьте вв≥чливими у електронному листуванн≥, ≥ ваш≥ кореспонденти будуть вв≥чливими з вами.
- ” електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ¬≈–’Ќ№ќћ” –≈√≤—“–≤ - це сприймаЇтьс¤ у мереж≥ ¤к крик, ≥ може прикро вразити вашого сп≥врозмовника.
- Ќе надсилайте у лист≥ ≥нформац≥њ великого обс¤гу (картинки, фотограф≥њ тощо) без попередньоњ домовленост≥ з вашим сп≥врозмовником.
- Ќе розсилайте листи з будь-¤кою ≥нформац≥Їю незнайомим люд¤м без њхнього проханн¤ - це сприймаЇтьс¤ ¤к "спам", ≥ звичайно засмучуЇ користувач≥в мереж≥.
- «авжди поводьтес¤ у мереж≥ так, ¤к би ви хот≥ли, щоб поводилис¤ з вами!

4. Ѕ≥бл≥отечн≥ новини ”¬ј√ј! ”¬ј√ј!

ѕрот¤гом кв≥тн¤ м≥с¤ц¤ в школ≥ проходитиме благод≥йна акц≥¤ "ѕодаруй б≥бл≥отец≥ книгу!"

„итач≥ б≥бл≥отеки будуть вд¤чн≥ вс≥м, хто знайде можлив≥сть подарувати б≥бл≥отец≥ новеньк≥, ц≥кав≥ книжки.
¬ б≥бл≥отеку приймаютьс¤ дит¤ч≥ книжки, програмов≥ твори, дов≥дкова та науково-п≥знавальна л≥тература, ¤кщо вона новенька та неушкоджена.

Ќе викинь книгу на см≥тник!
ѓњ в≥ддай в б≥бл≥отеку,
Ѕо книга - скарб, у н≥й дл¤ тебе
ƒумок ≥ вислов≥в кв≥тник.
” н≥й поета в≥рш≥в море,
 оханн¤, рад≥сть, смуток, б≥ль.
ј ще незв≥дан≥ простори
ѕисьменник в≥дкриваЇ в н≥й.
“ож дурно книгу не змарнуй - Ѕ≥бл≥отец≥ подаруй!


ѕросмотрев страничку, не забудьте поделитьс¤ своими впечатлени¤ми в книге гостей
ќставить запись в книге гостей

ѕри использовании материалов сайта ссылка на автора об¤зательна!

© »вушкин ¬.Ё.

Rambler's Top100
Сайт управляется системой uCoz